Et nää mitä tekosi minulle aiheuttaa. Et nää mitään muuta kuin oman hyvänolosi. Kun tutuistuin sinuun olin vain tyttö joka vihasi itseään rääkkäsi kroppansa äärirajoille. Nyt kun olen viettänyt kanssasi monta tuskaista vuotta olen muuttunut sulkeutuneeksi, araksi, ujoksi, pelokkaaksi, väkivaltaiseksi raivohulluksi. Itsetuhoinen.

Kulta, minä todella Rakastan Sinua.

Olen tehnyt paljon virheitä. Niin myös sinä. Olet vahva. Sait minut tuntemaan itseni mitättömäksi, pysyin rinnallasi vaikka et halunnut minua ollenkaan, himoitsit muita, halusit muita, kaikki huomiosi kohdistui kaikkiin kauniisiin huoriin.

Palvon Sinua.

Olet kaikki mitä minulla on. Voisitko lopettaa minun kiduttamisen, voisitko joskus ymmärtää kuinka paljon sattuu. En koskaan halunnut tehdä mitään pahaa, ajauduin tuhoon. Halusin kostaa sinulle kaiken, en ikinä tekisi sellaista, täysijärkisenä. Tiedäthän sen.

Minä Rakastan Sinua hömpsösöpö.

Sattuu.