Polla ei pysy koossa. Kaikki tuntuu vaan hajoavan, en saa ajatuksia kokoon. Kaikki tuntuu turhalta, kun pää tekee temppujaan. Miten mä saan tän kaiken kokoon, miten mä saan tän kaiken hallintaan. Ajatukset juoksee tuhatta ja sataa eikä mistään saa kiinne. Ja mä vaan ihmettelen että mitä vittua mä teen täällä ja mihin tää kaikki on katoamassa. Miten mä saan mun elämän kuntoon. Miten mä saan hoidettua... tän kaiken. Asiat järjestykseen. Mitä mä teen näitten kaikkien ongelmien kanssa, miten mä ratkasen nää. Miten mä voisin onnistua. Koko ajan joku saatanan hysteria päällä. Missään ei kykene olemaan kun on näin. Tällainen. Miten vitussa mä saan tän kaiken kokoon. Mä en edes pysty tänne purkamaan näitä ajatuksia. Miksen? Koko ajan vaan niin vitun paha olla, eikä pääse karkuun. Missään ei pysty olla. Miksei? Miten vitussa mä saan korjattua tän kaiken? Miten mä saan nää kaikki asiat kohilleen. Aikaa kuluu hukkaan kun en pääse alottamaan mistään, kun mistään ajatuksesta ei saa kiinne. Mä oon ollu tässä saatanan tilassa jo 3 vuotta. Mä haluan mun elämän takasin. Mä en jaksa olla näin saatanan väsyny koko ajan. Tää pilaa kaiken. Mitä mä teen.
Vittu. Mä haluan mun pään kuntoon.

Kun en vaan osaa.
En tahdo olla näin huono, miten mä oonkin näin törppö. Mä en vain osaa.

Mikään ei muuta sitä että mä en ole mitään.