Se oli viimeinen pisara, se kun sanoit ne kaikki kauheudet, se kun syytit minua kaikesta.

Olet paha ihminen.

Lopeta syyttely ja opettele kuuntelemaan.

Älä häiritse minua, anna minun olla. Olet hirviö, kamala ihminen.

Täynnä pahuutta. Olet likainen.

"Keskityn vain metsästämään pi*lua" -Anna minun sitten olla, jätä minut rauhaan.

Sinä mokasit, minä keksin ratkaisun, sinä sanoit ettet voi odottaa kauaa sillä pitäähän pippeliäsi ymmärtää. Siihen loppui panostukseni, sillä sekunnilla kun minulle nuo sanat sanoit, miksi tekisin eteesi yhtään mitään, ajattelet vain pippelisi kautta. Tajusin sen kaiken mitä olet vuosien varrella tehnyt. Sen kaiken pahuuden sinussa, kaiken kauniin keskellä. Et ole muuttunut mihinkään. Sinä tapoit kaiken. Suuren osan minua.

Sinä tuhosit minua, pala palalta, hetki hetkeltä. Nyt se loppuu. Jos hetkenkin vielä annan sinun jatkaa tuota menoa, minusta ei jää jäljelle mitään. Silloin olisit tuhonnut minut kokonaan.

Se loppuu.

Näin voin saada rauhan.