Kukaan teistä runk--reista ei tiedä mitään mun elämästä, silti puhutte kuin tietäisitte.

Ylimielisesti heitätte v--tumaisia kommentteja musta, mun elämästä ja mun haaveista.
Räjähdys.
Kenellekkään teistä en ole tärkeä.
Luulette tietävänne. **
Elätte omaa elämäänne.. Kun teillä on ongelmia, käännytte mun puoleen. Itsekkyys.
En pysty puhumaan kenellekkään. Patoutumia.
Heitätte niitä saa--nan ylimielisiä kommenttejanne, ku--päät.
Ystävät? Jokainen teistä on satuttanu mua. Loukannut.
Mä oon yrittäny tottua tähän.. Jotenkin alentua siihen.. Miten te kohtelette toisia ihmisiä, tai en tiedä oonko mä teijän ystävistä ainoa jota kohtelette näin.

Näkisittepä ittenne.

En tiedä. Sen tiedän että ystävyys on asia jota minä en enää koskaan halua kohdata jos se tällaista on aina.

"She wants to free the kingdom
Be worshipped by the earth
She wants to be the prophet
For ten times what she's worth
She wants to break free from eve
And leave them all behind
To be born again in the thrill of sin"
Otep -Fillthee

Ja ainut asia mitä toivon.. Että joku vain rakastaisi mua sellaisena kuin olen.
Ku--päät.