Huomenna sen olisi määrä tapahtua. Ellei tämä J anna minulle sitten pakkeja jo puhelimessa, mikä on erittäin todennäköistä. Huomenna tarkoitukseni olisi matkustaa T:lle tapaamaan J:tä. Pelottaa. Luulen, tai tiedän että se on virhe, mutta en ikinä voisi antaa itselleni anteeksi jos en tekisi jotain edes tämän kyseisen herra J:n suhteen. Olen viettänyt tämän viime viikon hermoillen ja haaveillen. Unettomia öitä. Minun on pakko siis tehdä edes jotain. En kestäisi sitä jos J antaisi minulle jo pakit puhelimessa, etten tapaisikaan häntä, ettei hän antaisi minulle mahdollisuutta, ettei hän haluaisi samaa minusta, mitä minä tahdon hänestä, mikä tosin on realistisesti ajateltuna erittäin todennäköistä. Toivon niin että pääsisin T:lle asti, saisin toteutettua suunnitelmani. Kunpa hän vain ajattelisi minusta samoin, kun minä hänestä--
Pelottaa niin kovasti, en haluaisi tehdä itsestäni naurunalaista, mutten voi tunteilleni mitään. Toivon etten joudu pettymään jo alkumetreillä.
*pelottaa ja jännittää, tutisuttaa.