Mitä teen elämälläni?
Kaikki on sekavaa ja päässä humisee. Tällä hetkellä tuntuu kuin tästä ruttuisesta elämästäni puuttuisi -kaikki. Tyhjää täynnä.
Milloin koittaa hetki jolloin kaikki on hyvin?
Iskuja ja potkuja, väkivaltaa ja verta, tahdon satuttaa sitä joka minua satutti.
Tuntuu että ainut keino jolla voin välttää tämän pahan olon, ainut keino pakoon tästä pahasta olosta on kadota tästä ympäsistöstä, näistä ihmisistä, pois näiltä kaduilta ja baareista.
Kaikkialla olet sinä, mun päässä, tässä kaupungissa.
Tiesin alusta alkaen että saan turpaani, silti yritin, otin sen riskin. Kai se oli väärä ratkaisu, päätellen tämän hetkisestä olo tilastani. Miksi otan kaiken näin raskaasti?
Ystäviä, hauskanpitoa, huolettomuutta, uusia kokemuksia -sitä tämän elämän pitäisi juuri nyt olla.
Välivuosi. Tämän pitäisi olla mun elämäni parasta aikaa. Kaikkea muuta. Olen niin hukassa, en tiedä mitä tekisin, minkään asian suhteen.
Toivotonta.
Mä olen toivoton. Kontrollifriikki, jonka narut ovat täysin hukassa.

HAJOAN.