Ongelmat. Niistä kun ei tunnu pääsevän eroon. Pikkuveljet poliisiasemalla ramppaamassa -kohta vakiasiakkaita. Jotenkin vaan sellainen tunne, että pakko päästä pois.
"Taivas alkaa punertaa kun ajan kohti pohjoista.
Mä aijon kai ajaa koko yön.
Mä nautin polttaa ketjussa kun radiosta soi
ne laulut joita messissä hoilataan.

En katso peileihin, 
(tahdon sut unohtaa)
sut taakse jättäisin.
Kaupunki on täynnä muistoja, 
(mun pakko päästä pois)
en tahdo niitä nyt kohdata. 
(mun pakko päästä pois)
Ja mä tiedän, tää on typerää. 
(mun pakko päästä pois)
Mä en jää.

En perääs jäänyt katsomaan kun poistuit jälkeen
suudelman, sen parhaan, sen viimeisen.
Mä koitin olla niin pirun vahva, leuka pystyssä niellä tuskan,
mut kato mua, koiraa uitettua.

Mailit taakse jää
(kone alkaa nakuttaa)
kaipuu hellittää.
Kaupunki on täynnä muistoja, 
(mun pakko päästä pois)
en tahdo niitä nyt kohdata. 
(mun pakko päästä pois)
Ja vaikka huomenna on iisimpää,
(mun pakko päästä pois)
mä en jää..

ja kun aamulla aurinko nousee, sun edestäsi herään taas.
Vaikka kaupunkis on taakse jäänyt, en pysty sua unohtamaan.

Kaupunki on täynnä muistoja,
(mun pakko päästä pois)
en tahdo niitä nyt kohdata. 
(mun pakko päästä pois)
Ja mä tiedän, tää on typerää. 
(mun pakko päästä pois)
Mä en jää.
Mä en jää." Tehosekoitin-pakko päästä pois
Liikaa riitoja, liikaa stressiä, liikaa paineita ja murheita.
Perheongelmista, henk.koht ongelmiin. Olisin vain halunnut hänet. En muuta, en koskaan ole tuntenut mitään
Tälläistä. En vaikka seurustelin kaksi vuotta, en silti koskaan tuntenut mitään niin lämmintä ja turvallista.
Halua toista kohtaan. Vaikka silloinkin pistin itseni äärirajoille, nyt olisin valmis mihin tahansa, vain jotta hän
antaisi minulle mahdollisuuden. Ystävät vain toistavat:
"Ne sanoo hei, sä oot nuori vielä
sä löydät jonkun muun
joku jossain siellä
vie sut seikkailuun
itses voita, älä soita sille
älä itke vastaajaan
kato vahvana tulevaan" (maija vilkkumaa-auta mua)
Mut ne ei tiedä miltä musta tuntuu. Ne ei tiedä kuinka erikoista tää mulle on. Se että mä todella voin tuntea jotain
tällaista jotain kohtaan, on jo suurta.
#
#
Hiton perheongelmat päälle, tappelua.
Aavistinkin jotain tällaista.
Säästäisivätpä minut edes tämän kerran tältä.
Edes tämän kerran, tämän kerran olisin ulkopuolinen.
Sinun elämässäsi minä en tahdo olla ulkopuolinen, tahdon auttaa sinua, minä todella haluan olla hyvä sinulle.