Sinä se olet aina oikeassa, tiedät kaiken. Kaikesta.  Tänään sanoin sinulle, On vaikeaa saada mitän päässä kokoon.niin kumma olo vain, ei kummempaa. Ja mitä ongelmiin tulee, olen väsynyt tuntemaan itseni huonoksi. sinä olet aina oikeassa, minä täysin väärässä. En tiedä mistään mitään ja juttuni on kaiken lisäksi typeriä. Nyt jo syömisessänikin on vikaa, on väärin syödä. Ulkonäköni kanssa olen täysin hukassa. Ei muuta. Mutta ei se silti ongelma ole, Vain Ikävää. sinä teet vain asioista, jotka minua häiritsee, ongelmia. Minä en ole ottanut mitään ongelmaksi. Sinä sanoit, Juttusi ei ole typeriä vaan erittäin tärkeitä minulle...Vitsailin sinulle vain. Et tekisi kaikesta niin vaikeata.. Ja mielestäni olet maailman kaunein nainen. Vastasin vain, En tee niistä vaikeaa, ne on vaikeita minulle..Sinä korostat sitä kuinka olet täydellinen, siinä sivussa minä tunnen itseni nollaksi. Olet aina oikeassa. Olen erittäin epävarma ulkonäköni suhteen, mietin mitä haluat minun laittavan päälleni,pidätkö tästä vai tuosta, haluatko että pidän meikkiä, mikä kelpaa sinulle?(liian varovainen) Sanoit, En todellakaan ole täydellinen.. Ja pidän sinua paljon itseäni parempana..anteeksi etten osaa sitä osoittaa.... Et ole koskaan silmissäni näyttänyt rumalta.. Vaan kauniimmalta kuin kukaan..

Seuraavaksi mieleeni putkahtaa kysymys: Miksi aina ajattelet saavasi kenet haluat? Miten olet niin itsevarma siitä että olet äijä, kaikki naiset haluavat sinua. Oletko sitten aina saanut naista kun olet halunnut ja sen kenet olet halunnut. Sitäkö ne flirttailutkin on ollut? -oletko halunnut todistaa itsellesi että saat sen kenet haluat?

Tämä pelottaa minua. Asuuko sisälläni joku joka tyrkkää näitä pahoja päähäni. Entä' miksei se jätä minua rauhaan? Vainoaa. Hyökkää taukoamatta näillä lauseilla, tunteilla, poltteilla.

Kyllä, joku minussa tekee ongelmia päähäni, minä haluan ratkaista ne.

Kohtaus.