En voi uskoa että kaikki on näin vaikeaa, kaikki paha samaan aikaan. Entinen "ahdistelee" ja vihjailee että eikö vielä voitaisi yrittää, itse en tiedä mitä ajatella, mitä tehdä. Olen niin hukassa. Mitä tehdä? Minulla ei ole aavistustakaan. Kaipaan häntä niin. (tämä on niin vanhan toistoa, niin naurettavaa..)

Ajatukset on jossain kaukana tajunnastani. Haluaisin vain rauhan, tunnetilan jota minulla ei vuoteen ole ollut.. Rauhan mielelleni. Itseni etsiminen on vasta päässyt nyt alkuun, nyt kun olemme ollut erossa entiseni kanssa... Voisiko se olla vihjeeni lopulliselle ratkaisulle? Haluaisin todella tietää Kuka olen?

"I know the way that I have picked apart at you
And i know the way that I've had less importance too.
Lets try to find a way that we can work it out.
Don't say what I cant bear to hear.

Don't say goodbye"

Goldfinger-don't say goodbye

Tämä on se mitä sinulle haluaisin sanoa, mutta en tiedä onko se oikea.. ratkaisu.. Sitten kun taas ajattelen.. Menneisyyttä, niitä asioita jotka vieläkin pyörivät mielessäni, niitä asioita jotka haavoittivat minua.. Niin syvältä.

Niin kuin tämä Goldfingerin kipale kertoo.. Jotain niistä lukuisista hetkistä.. -My head

"Where are you now
I want to talk to you
I'm sitting here alone
waiting by the phone

Where are you now
I want to talk to you
if only you were home
I wouldn't be alone
I wait for you

Where are you now
are you just toying with me
do you need me to play
all your high school games

Where are you now
I guess I'll try once more
I don't have much to say
but it's the tenth call that I made
And it's ringing in my head
yeah the last thing that
you said now

I ask you just
what is it you've tasted
your answer's hushed
I'm wasted, so wasted
And all the promises you made
were the others just the same now"

Lisää kappaleiden myötä itseni ilmaisua..

"Living life and freedom
wondering if my love
could be as one
and if that you could
possibly love me
thinking life
and living life
are two very different things
the first one being harder
than the last

Tonight's the last time
that I ever show you me

Thinking all these days are gone
and dreaming of my time with you
just makes me wish
that I was with you now

Driving the ninety
I'm thinking of you
if I could turn back time
I'd look you in the eye
then I might see your lies"

Niin totta kuin se onkin, Goldfinger-The last time

En tiedä mitä tehdä, mitä ajatella, miten olla.



 HUORAPUKKI