Haluisin vain hetken rauhan, mielenrauhan. Haluaisin pois tämän ahdituksen, voisiko se itse lähteä kun minä en sitä pakoon pääse.
Joka päivä sä tuut ja pilaat kaiken, sen pienenkin hyvän. Kuristat.
En vain jaksa.
Pelkään ettei tämä koskaan lopu. Pelkään että piinaat mua koko loppu elämäni. Pelkään että tuhoat minut. Miksi et voi jättää mua rauhaan. Päähän sattuu, painat liikaa. Mielenrauha. Sen tahdon.
Kaikkeni olen yrittänyt, päätäni en osaa rajoittaa.

"Haluat pois et silti tiedä, missä hyvä ois
ja peität kaiken
Mitä mä teen
Jos näkisin ees yhden kyyneleen
niin kuivaisin sen

Sä kerrot että päivänvalo pelottaa
ja silti valvot yösi
etkä unta saa"
PMMP-salla tahtoo siivet

Liian raskasta, olisi joku jolle puhua, helpottuisiko taakka? Auttaisiko jos joku ymmärtäisi.
Niitä ei ole.
Päivällä esitän normaalia, ja leikin et oisin elämässä kiinni.





Olet itsekäs paska, kaikki pelkää että sua sattuu. Sä satutat. Kukaan ei osaa auttaa sua. Pelkään joka päivä että sulle käy jotain.