Niin taas, mitään ei tapahtunut, ystäväni sai minut yli puhuttua.. Hän sanoi ettei kannattaisi riskeerata, sillä tapaamme kuitenkin kuukauden päästä, joten minun kannattaisi odottaa. Mutta minusta tuntuu etten pysty odottamaan. Tuntuu että minun olisi pakko tehdä jotain, mutta entä jos mokaan, menetän kaikki mahdollisuuteni. En ole koskaan tuntenut näin, ketään kohtaan. Tietenkin rakkaus on asia erikseen, en tarkoita että tämä olisi mitään sellaista, sen tunteen olen kokenut vain kerran. En vain ole koskaan kai ollut näin epätoivoinen minkään asian suhteen, kenenkään suhteen. Menetänkö kaiken, mitä tulevaisuus saattaisi ehkä mahdollisesti tuoda tullessaan jos soitan hänelle? Entä jos odotan, ja sillä välin kaikki muuttuu, hän onkin tavannut jonkun toisen. En halua että niin tapahtuu. Mutta en myöskään halua ahdistaa häntä, sillä hän ei kuitenkaan osoittanut mitenkään haluavan pitävän minuun yhteyksiä, haluavan minusta mitään. Ja sitten minä pilaisin kaiken. Mistä voisin tietää sen? Entä jos hän olisikin valmis antamaan minulle mahdollisuuden? Entä jos ei? En hitto vie tiedä mitä tehdä, olen punninnut kaikkia faktoja kaikilta mahdollisilta eri kannoilta. Paitsi siltä erittäin epäloogiselta kuvitellulta kannalta, että hän mahdollisesti haluaisi minusta jotain. olen niin epätoivoinen.
Niin epätoivoinen.
Tahdon hänet, tahtoisin osoittaa hänelle kuinka paljon hänestä välitän. Menettämättä mahdollisuuksiani hänen suhteen.
Kuinka se voisi olla mahdollista? Kuinka saisin kerrankin asiani sujumaan, kuinka saisin hoidettua asiani kerrankin oikein`?
Mitä, entä jos.
Hitto, en tiedä.
Ongelma.
Tahdon vastauksen. Kukaan ei voi sitä minulle antaa, ratkaisun teen vain minä itse. Mokata voi vain minä itse.

"I used to think that I would never settle down.   Now it's all I wanna do.   Used to think a ball and chain would hold me bound   That was before I met you.     Now I'm unsure about everything   I thought I knew before   You build me up just to let me down   and I'll come back for more     I used to think that I would always be alone   That there was no one for me   Broken hearts can't be much worse than broken bones   So I don't act sporadically     For all my life I've tried to be somebody I am not   Restless running circles gonna give it one more shot.    Now I'm unsure about everything   I thought I knew before   You build me up just to let me down   and I'll come back for more" 
Distorted penguins-My dumb emotions
(Mitä liikkuu pääni sisällä)
Pää on kipeä
Sisältä pimeä
Sattuu satuttaa
Kaipaus kuvottaa
ikävä oksettaa
Rikkoo, rikotaan.
PMMP-auta mua



-
Sinä teet minusta perhosen
Kaunis ja lyhyt on lento sen