Miksi mennä eteenpäin, miksi jatkaa tuossa koulussa. Miksi oon jatkanut viimeiset kolme vuotta linjalla, joka ei ole kiinnostanut minua hetkeäkään?!

Koska olen tyhmä.

Psykologi sanoo, koska olen sinnikäs ja sitkeä. Tyhmyyttä se on. Ja pelkuruutta. Olen ollut liian tyhmä ja liian pelokas.

Oon pelänny faijaa.

Ja ajatellut aina loppujen lopuksi tuon olevan parempi kuin ei mitään.

Ei se ole parempi.

Oon tuhlannu opintotukikuukausia viimesen kolmen vuoden osalta oikeen urakalla. Kirsikkana päällä, oon ottanu opintolainaa, 4 000 € opintolainaa. Kolme vuotta hukkaan. Hohhoijakkaa.

Oon niin pettyny itteeni jos meen tämän koulun jälkeen töihin tälle alalle. Niin pettynyt.

Mulla on ollu nyt 6 vuotta aikaa miettiä mitä tahdon tehdä elämälläni.

Ja todellakin oon miettiny. Vastausta en vain ole siihen kysymykseen saanut. Vieläkään.

Päässähän soi Kakkiksen Elämä on huora. Ihana Kakkahätä.