mietinpä vain.
Pikkuveljieni tyttöpuolisia kavereita. Synkkä on tulevaisuus. Kaikki nuo karmivat tytöt tulee olemaan ne tulevaisuuden naiset.
14-vuotiaat tylleröt, hyvä jos menkat on vielä alkanu, tekvät kaiken mitä pikkasen vanhemmat miespuoliset henkilöt pyytävät. Niin karmivia juttuja oon kuullut. Vanhemmat ei tiedä mitään, toisia ei varmaan edes kiinnosta. Miten voi olla mahollista että nuo tylleröt on niin yksinkertaisia, tyhmiä?
Härskiä.
Kaikkien vanhempien pitäis kyllä käydä kurkkaamassa galleriassa (www.irc-galleria.net) omaa lastaan, sieltä kyllä selviäis vanhemmille vaikka mitä. Näkisivät kuin oma joku 10-v tyllerö poseeraa pylly pystyssä minihame päällä, ja yhteisössä lukee: "vittu mä oon kujal", "tupakkaa ei tueta, sitä poltetaan", "ilman hauskaakin voi olla viinaa!", "pannaanko menemään, vai mennäänkö panemaan?"
Että näin.
Kyllä huolestuttaa. Pikkuveljieni kaveripiirissä ryypätään oli viikonpäivä mikä tahansa, silläkään ei ole enää mitään väliä. 11-vuotias sälli joutu vatsahuuhteluun. Talutin sen ite poliisiautoon.
14-vuotias pikkuveljeni oli ensimmäistä kertaa kaupungilla ryyppäämässä jo joskus 3/4 vuotta sitten. Ja Kotiintulo aika oli 10, lapsoset vaan tuppaa alottamaan sen ryyppäämisen jo aikaisin päivällä, ehtivät sitten edes pikkasen selvitä kotiintuloaikaan mennessä.
Ei moraalia.
Tupakkaa ne poltti jo ala-asteella.
Mistä ne saa rahaa? Sitä mä mietin. Meiän perheessä mun veljet ei saa rahaa, ainoostaan sillon kun porukat tietää 100% varmuudella että mihin ne on menossa. Toinen on velkaa kavereilleen yhteensä 80e, toiselle kaverille 50e ja toiselle 30e. Huolestuttavaa. Se on vähän niin kuin sellainen patti tilanne.
Nuorempi veli ei ryyppää, ellei joku tarjoo, ei polta, ellei joku tarjoo. Se on ainakin vielä vähän fiksumpi kuin isoveljensä.
Kaikkea pitää kokeilla, se on ihan normaalia. Mut näil pennuilla ei oo mitään tajua mistään, ei moraalia ei mitään. Ne ei yksinkertaisesti tajua. Missä on vanhemmat.
Jos 14-vuotias ryyppää kolme kertaa viikossa.. Ei hyvä.
Kaikki vanhemmat varmaan ajattelee että eihän se meiän pikkutyllerö. Ja paskat, se on just se kuka siellä ojassa on korot kohti taivasta hame korvissa kiljumassa: "Vittu kun mä oon kännissä!"

Pakko oli taas purkaa kun niin otti päähän.