Älä puhu menneistä. Älä ajattele menneitä. Ne on käsitelty jo.

Vastaa 10 minuutin sisällä. Turpa kiinni. Ole hiljaa, nyt. Tule. Mene. Häivy

En minä jaksa tulla, sinne on niin pitkä matka. (sama matka kuin minulla teille) en jaksa. Hoida tämä, se on sun tehtäväs.

En mä jaksa mihinkään lähteä. Paitsi kaljalle.

Ei sun ole pakko. Voit sä lähteä helvettiinkin. En mä sua pakota täällä olemaan. En mä pakota mihinkään. Eli pitääkö tuo nyt ottaa niin ettet sinä tarvitse minua?

Herää todellisuuteen. Se on karu. Jos tekee ongelmia turhastaniistä täytyy yksin selvitä. Pitääkö minun selvitä yksin tästä? Hoidan omituiset kohtaukset alta pois pelkällä tahdonvoimalla? Sinä hermostutat minua. Teet minusta hullun. Jos et ole järjissäsi viiteen mennessä niin hyvästi.

Ilmoittele jos tulet järkiisi, rauhoitu nainen.

Miksi ihminen haaveilee aina siitä mitä ei voi saada. Miksi kaikki on aina vihreämpää siellä aidan toisella puolella. Miksi tahdon aina pakoon, kauas pois?

Sinun olisi syytä hankkiutua hoitoon. Pyh, Minun? En minä mitään tarvitse. Mitä tarvitsee?Mitä ei? Mistä minä tiedän, pitäisiö minu tietää jostain jotain? Minähän olen vain typerä pienen pieni pelle.

Missä vaiheessa pitäisi huolestua itsestä?

 

 

[poikaystävä puhuu, minä puhun]