Tahdon kodin. Olo on kuin olisin koko ajan jossain vieraassa paikassa kylässä.
Minun tarvitsisi saada elämäni takaisin.
Olen niin katkera, niin vihainen, lyöty.

Tajuatko sinäkään kuinka naurettava olet? Ystäviksi itseänne kutsutte. Olet naurettava, pentu. Sinulla on koko ajan rooli päällä. Tiedän että olet sisältä vielä se sama pentu. Mitä kävisikään sinulle jos paljastuisit?

Olen kuin vanki, vanki omassa elämässä.

Tämä elämä. Milloin siitä tuli tällainen? Miten minä tähän tilaan itseni sain?
Tässä kaupungissa kaikki ahdistaa minua. Tilanne täällä porukoiden luona.. on pelottava ja.. huono.
Tuntuu kuin kaikki olisi valunnut tämän viime vuoden aikana läpi sormieni pois.. mulla ei ole mitään. ei minkäänlaista otetta mihinkään. Mihin se kaikki katosi? Ja olenko koskaan ollut onnellinen, edes tyytyväinen. Mihin katosi se.. into, intohimo, iloisuus tästä elämästä.